Xiaomijev pametni telefon Mi 11 neće imati punjač

Izvršni direktor Xiaomi-a Lei Jun potvrdio je da pametni telefon Mi 11 neće imati punjač u kutiji nakon što se kompanija prethodno rugala Appleu jer je istu stvar radio sa iPhoneom 12.

Kineski proizvođač pametnih telefona Xiaomi više neće uključivati ​​punjač u kutiju sa svojim novim uređajem Mi 11.

(Slika: Getty)

Izvršni direktor Xiaomi-a Lei Jun objavio je to na kineskoj platformi za društvene medije Weibo , prenosi The Verge . Jun je odluku oblikovao kao ekološki osviještenu. Zatim je ohrabrio kupce da se uključe u predstojeću konferenciju za novinare Mi 11 naredne sedmice.

To je intrigantna odluka, pogotovo jer se Xiaomi rugao Appleu da radi istu stvar . Zvanični Xiaomi Twitter nalog ranije je objavio da nije "ništa ostavio van okvira" tokom predstavljanja Mi 10T Pro. Mi 10 Pro 5G (slika gore) sadržavao je punjač.

Samsung se takođe zezao nad Appleom jer je odustao od cigle prije nego što je slijedio odijelo mjesecima kasnije. Samsung je navodno izbrisao svoje oglase dok Xiaomijeva poruka ostaje.

Apple je naveo zabrinutost za zaštitu okoliša prilikom uklanjanja cigle punjača sa svog iPhone 12 pakiranja. Xiaomi je to isto učinio ovdje. Nejasno je šta je potaknulo ovo lice.

Ova odluka mogla bi imati pozitivne implikacije na tekući problem e-otpada. S milionima telefonskih prodaja širom svijeta, višak plastike potreban za punjače koji ostanu neiskorišteni obično se gomila. Ali to takođe predstavlja potencijalni problem za kupce, koji će možda morati kupiti i punjače pored skupog pametnog telefona.

Za kupce iPhonea najjednostavnije rješenje je odlučiti se za novi bežični MagSafe punjač sa iPhoneom 12. Stare cigle za punjenje i Lightning kablovi također rade. Apple još nije donio odluku da pređe na USB-C na iPhoneu.

Xiaomi nije dao nikakvu službenu izjavu osim Juninog Weibo posta po tom pitanju. Sve će vjerovatno biti objavljeno tokom ponedjeljka na konferenciji za novinare Mi 11.

Primjedbe