Pregled Xiaomi Mi 10i: Odlična kamera, ali je li to dovoljno?

Pregled Xiaomi Mi 10i: Telefon ima kameru od 108MP. Evo šta smo saznali o njegovim performansama.

Pregled Xiaomi Mi 10i: Ako cijena ne pomogne podrivanju konkurencije OnePlus Nord-a i Samsung-a M51, tada bi plava i breskva boja, kamera od 108MP i mogućnost 5G trebali biti u mogućnosti. Čini se da je to način na koji Xiaomi postavlja Mi 10i, nastojeći da marku Mi učini 2021. Godine „pristupačnijom“.

Xiaomi Mi 10i
Pregled Xiaomi Mi 10i: Kako funkcioniše najnoviji Mi telefon? (Izvor slike: Shruti Dhapola / Indian Express)

No, pretvara li se sve ovo u performanse i vrijednost za potrošače? Evo naše recenzije:

Xiaomi Mi 10i Specifikacije: 6,67-inčni full HD + zaslon sa brzinom osvježavanja od 120 Hz | Qualcomm Snapdragon 750G procesor | 6 GB ili 8 GB RAM-a + 64 GB ili 128 GB prostora za skladištenje | 108MP + 8MP + 2MP + 2MP kamera | Kamera od 16MP | Baterija od 4820 mAh sa brzim punjenjem od 33 W

Xiaomi Mi 10i: Šta se ističe?

Mi 10i u Pacifičkom izlasku zasigurno je jedinstvena kombinacija boja, s pola plave-pola breskve koja se ističe. Ovo možda nije svima osobni favorit u pogledu boja, ali svakako me privuklo. Ipak, staklo sa zadnje strane podložno je otiscima prstiju, što može pokvariti cjelokupni izgled.

Sa prednje strane, telefon ima tačkasti dizajn kamere. Xiaomi je ugradio skener otiska prsta u početno dugme i precizno radi na otključavanju uređaja. Ovo je veliki uređaj, s obzirom na 6,67-inčni zaslon, i iako nisam imao problema da ga koristim jednom rukom ili za gledanje filmova dok sam ležao na krevetu, telefon je zaista težak gotovo 215 grama. Uz to, udarac kamere straga ostavlja čovjeka zabrinutog za njegovu sigurnost.

Veliki hipe Mi 10i je kamera od 108MP i pogledajmo kako se to izvodi. Kamera je sigurno impresivna s obzirom da telefon počinje sa samo 20.999 Rs. Ako klikate fotografije u svijetlim otvorenim ili dobro osvijetljenim sobama, trebali biste očekivati ​​izvrsne rezultate. Kamera je brzo reagirala bez zaostajanja.

Prilično me impresionirao Noćni način rada, koji je osigurao zapanjujuće fotografije, s obzirom na to da je na nekim snimcima bilo vrlo malo svjetla. Na primjer, kod statue su boje izgledale prilično precizno i ​​slika zaista iskoči. Ovo je napravljeno blizu stubišta sa jedva direktnim osvjetljenjem.

Portretni režim na Mi 10i se takođe prilično dobro izvodi. Snimio sam nekoliko portretnih slika svog sina, koji sigurno nije najstabilniji subjekt, a Mi 10i je uspio prilično dobro obaviti posao držeći ga u fokusu. Da, postoji mogućnost snimanja slika u režimu od 108 megapiksela, ali osim ako ne planirate stvarno razmotriti svaki detalj na svojoj fotografiji, ne vidim puno koristi od toga.

Razlika između fotografije od 108MP i standardne zaista postaje jasna tek kada uvećate sliku na većem ekranu. Na primjer, slikao sam kuću iza sebe i otkrio da je mogu obrezati i vidjeti stubište jasnije nego u uobičajenoj verziji. Korisno je dobiti više detalja, ali ne zaboravite da to također znači da će fotografije zauzeti puno više prostora na vašem telefonu.

Ni selfie kamera od 16MP nije previše loša, iako se dešava zaglađivanje kože. Bar mi nije u potpunosti izbrisao pigmentaciju na licu. Nisam ljubitelj neprirodno glatke kože koju pružaju mnogi telefoni s kamerama, pa je ovo bilo više po mom ukusu.

Mi 10i radi na Qualcomm Snapdragon 750G procesoru i ovo je pametni telefon spreman za 5G. Naravno, možda neko vrijeme na Balkanu zapravo nećete dobiti 5G, ali ako ste jedan od onih koji telefon drže nekoliko godina, ovo je dobra investicija spremna za budućnost.

Performanse telefona uopće mi nisu stvarale probleme i na ovom sam uređaju mogao vrlo lako igrati igre, obavljati svakodnevne zadatke, pregledavati aplikacije na društvenim mrežama. Nije bilo problema ni sa zagrijavanjem. Trebao bih naglasiti da sam imao na umu 8GB RAM varijantu za pregled.

Ekran Mi 10i odličan je za unutrašnju upotrebu. Prilično sam uživao gledajući Netflix-ovu emisiju na ovom ekranu, ali ponekad sam morao podesiti svjetlinu. Na jakom sunčevom svjetlu zaslon je previše reflektirajući. Možete postaviti brzinu osvježavanja na 120 Hz. Međutim, držao sam se standardnih 60 Hz tokom većeg dijela svojeg pregleda i ne vidim da redovni korisnik stvarno previše mijenja brzinu osvježavanja.

Telefon ima veliku bateriju od 4820 mAh i više je nego dovoljna za rad tokom dana. Osim toga, Xiaomi je u kutiju ubacio brzi punjač od 33 W, što znači da ga ne morate predugo držati uključenim da biste napunili čak 50 posto.

Telefon takođe pokreće MIUI 12 i ne dolazi s reklamama, barem nijednom koju sam primijetio. MIUI 12 ima neke nove funkcije kao što su plutajuće obavijesti. Moram priznati, trebalo mi je neko vrijeme da ih objesim, a čini se da najbolje rade kad je obavijest tek stigla.

Funkcija je vrlo korisna pri rukovanju upozorenjima na WhatsApp-u. Dakle, s plutajućim obavijestima, čim obavijest stigne, možete je jednostavno povući prema dolje poput plutajućeg prozora, a zatim odabrati odgovor ili provjeru drugih obavijesti u WhatsAppu.

Xiaomi Mi 10i: Šta još treba imati na umu?

Mi 10i ima četiri kamere pozadi, ali nisam smatrao da su ultraširok i makro impresivan. Pad kvaliteta u odnosu na 108MP naspram 8MP i 2MP kamera previše je teško zanemariti. Makro je posebno razočarao. Ali rekao bih da nije gori od ostalih rezultata 2MP makro kamere koje ćete vjerovatno dobiti na drugim telefonima na tržištu. Ekran telefona je previše reflektirajući pod direktnom ili jakom sunčevom svjetlošću, pa imajte to na umu.

Xiaomi Mi 10i: Ko bi trebao kupiti?

Ako tražite izvrsnu kameru, Mi 10i je uređaj za koji nema sumnje. Uz to, pomaže vam što se telefon isporučuje sa funkcijama poput prikaza brzine 120Hz, velike baterije, brzog punjenja i dobrih performansi.

Primjedbe